ژاله:/

نزدیک شدن به ماه مهر[مدرسه]

1393/6/13 15:59
نویسنده : ژاله
282 بازدید
اشتراک گذاری

بوی ماه مهر

باز آمد بوی ماه مدرسه
 بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماه مهر ماه مهربان
 بوی خورشید پگاه مدرسه

از میان کوچه های خستگی
می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها
 اشتیاقی در نگاه مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط
خنده های قاه قاه مدرسه

از سرود صبحگاه مدرسه
باز بوی باغ را خواهم شنید

 

 

روز اول لاله ای خواهم کشید
سرخ بر تخته سیاه مدرسه

*グーミン* のデコメ絵文字  *グーミン* のデコメ絵文字  *グーミン* のデコメ絵文字  *グーミン* のデコメ絵文字  *グーミン* のデコメ絵文字  *グーミン* のデコメ絵文字  *グーミン* のデコメ絵文字グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字  グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字  グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

رفتن من به کلاس هفتم دوره متوسطهمحبت

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شبنم.س
14 شهریور 93 6:12
عزیزم آرزو میکنم سال تحصیلی جدیدرو باموفقیت به پایلن برسونی.
ژاله
پاسخ
ممنونمـــــــــــــــــــــــ
سحر
15 شهریور 93 10:53
سلام، ممنون که به من سر زدی. لینک شدی گلم.
ژاله
پاسخ
ممنونمـــــــــــــ
ارمیتا
15 شهریور 93 20:56
سلام به وب من هم سر بزن
ژاله
پاسخ
شما که آدرس وبتون رو نذاشتید
مامان نعیم
17 شهریور 93 14:58
عزیزم لطف کردی بهمون سر میزنی دوست دارم عسلی امیدوارم در این سال تحصیلی اون طور باشی که دلت میخواد
ژاله
پاسخ
خواهش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ژاله:/ می باشد